DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Så er der gået to måneder...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Louise B
Admin
Louise B


Antal indlæg : 222
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Hedensted

Så er der gået to måneder... Empty
IndlægEmne: Så er der gået to måneder...   Så er der gået to måneder... EmptyMan 05 Apr 2010, 01:12

Idag fylder dkkfranskebulldogs.net to måneder. Vi er oppe på 55 brugere, så det er jo en dejlig start.


Årets to første udstillinger er vel overstået med hele 2 nye champions blandt forummets brugere: Sundbull's Ellie og Majabl's Mira - stort tillykke til jer Wink


Nu går vi lysere tider i møde og forhåbentligt også varmere... Jeg er sikkert ikke den eneste hundeejer, der har klippet klør nogle ekstra gange henover vinteren? Jeg ved med sikkerhed at Øyja er superglad for at det nu ikke er så koldt længere at begive sig udendørs.... Og med foråret kommer også ringtræningen for dem som ikke har et indendørs sted at træne om vinteren....


I næste weekend er der generalforsamling i bulldogklubben, hvor der bl.a. skal diskuteres en eventuel deling af klubben. Det bliver en spændende debat...


Jeg vil gerne sige jer tak for jeres engagement på forummet - nogle er mere aktive end andre, men der e r plads til alle. Jeg vil dog gerne opfordre til at jer, som mangler at præsentere jer selv og jeres hunde, kommer ud af busken Wink Vi vil så gerne se og læse om jer....


Jeg synes forummet er kommet godt fra start og håber I vil fortsætte jeres iver og debatter Wink


Mange glade forårshilsner
Øyja og Louise
Tilbage til toppen Go down
http://www.bryrupbulldogs.dk
majabl

majabl


Antal indlæg : 133
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Horsens

Så er der gået to måneder... Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der gået to måneder...   Så er der gået to måneder... EmptyMan 05 Apr 2010, 11:58

Enig enig enig...sådan er det jo cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.greenhills-bulldogs.dk
Sundbull

Sundbull


Antal indlæg : 137
Join date : 04/02/10
Age : 40
Geografisk sted : Nyk. F.

Så er der gået to måneder... Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der gået to måneder...   Så er der gået to måneder... EmptyTirs 06 Apr 2010, 20:24

Dejligt med et lille opfølgningsindlæg på forummets 2 første måneder Smile.

Jeg hopper med på den med, at de af forummets brugere der endnu ikke har præsenteret sig selv - bare en smule - kommer frem fra gemmerne og skriver lidt om dem selv Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
http://www.fransk-bulldog.hjemme-sider.dk
Sponsoreret inhold





Så er der gået to måneder... Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der gået to måneder...   Så er der gået to måneder... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der gået to måneder...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hund nummer 2
» Diesel er gået i træning til World Dog Show

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DKK Franske Bulldogs :: Generelt om forummet :: Information fra admin-
Gå til: