DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hund nummer 2 en realitet :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TinaLiv

TinaLiv


Antal indlæg : 84
Join date : 04/02/10
Age : 48
Geografisk sted : Fredericia

Hund nummer 2 en realitet :) Empty
IndlægEmne: Hund nummer 2 en realitet :)   Hund nummer 2 en realitet :) EmptyMan 22 Mar 2010, 21:57

Nøj hvor er jeg da træt...
Da vi fik lille Emmet gik projekt minus hund i sengen i gang.. og Jeg må sige jeg har ikke sovet det vilde de sidste to nætter..Abby rider mig som en mare Very Happy
Emmet har ikke været det store problem, men han er jo heller ikke vant til at ligge i sengen.
Men Abby! Puha det er hårdt.. Very Happy
Første nat gik der virkelig lang tid før hun accepterede at hun ikke skulle op under dynen, og hun endte med at putte sammen med Emmet i kurven. Det så hyggeligt ud, og jeg fik da lige en times søvn der inden Emmet vågnede kl 4.15 og jeg måtte i tøjet og ud og tisse med ham. Da vi kom ind igen måtte jeg starte forfra med Abby og nej til sengen.. Jeg var dødtræt søndag, og meget glad for at Hans var hjemme til lige at holde et øje med dem så jeg kunne få en tiltrængt middagssøvn!
Søndag nat måtte jeg igen starte forfra med Abby. Det var ikke den store hjælp at jeg stadig var dødtræt efter lørdag nat, så hun var dælme snu.. Hun ventede til jeg faldt i søvn og så sprang hun op. De første tre gange valgte hun at springe op det forkerte sted, da jeg kunne mærke hun hoppede op og så måtte hun jo ned på gulvet igen..
Ud og tisse med Emmet og så gik jeg da bare død da vi kom ind igen.
Jeg vågnede så op med en Abby liggende helt nede i fodenden, hvor hun havde fået sneget sig op uden at jeg kunne mærke det og lå og sov de sidste par timer af natten Very Happy
Hans skulle køres på kasernen i morges kl 6.45 så hundene blev pakket i bilen og afsted for at aflevere Hans.
Hjemme igen håbede jeg på at Emmet ville sove nogle timer, men næh nej! Der skulle da tumles, og Abby sagde da ikke nej til en god omgang leg Smile
Efterfølgende sov han kun 10 minutter af gangen så jeg nåede aldrig rigtig få en middagslur..
Jeg hev så tilsidst begge hunde med ud til snusen og leg i haven i minimum en halv time, og det gav pote!
Da kl blev halv tre faldt begge hunde om på den madras jeg havde slæbt i stuen til mig selv.. hmm Wink
Nå ja pyt - endelig tid til at få lidt søvn, så jeg sneg mig ned i kælderen efter den anden madras og fik tilsneget mig 3 timers søvn!! yes mand!
Puha det er hårdt med sådan en lille mand i huset! Smile Jeg glæder mig til min mor kommer på besøg i morgen og hjælper med pasning af de to bisser Wink
Nu må vi så se hvordan det går nu jeg er alene med hundene at holde på at de skal ligge i kurven og sove i nat Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.bullywonderland.dk
Louise B
Admin
Louise B


Antal indlæg : 222
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Hedensted

Hund nummer 2 en realitet :) Empty
IndlægEmne: Sv: Hund nummer 2 en realitet :)   Hund nummer 2 en realitet :) EmptyTirs 23 Mar 2010, 01:44

hahaha Tina, sikke en start på "ingen hund i sengen"....

Her sover Øyja også i sengen og hvis jeg kender mig selv ret, bliver hun ved med det resten af sine dage.... jeg har ikke hjerte til at smide hende ud....
Tilbage til toppen Go down
http://www.bryrupbulldogs.dk
Sundbull

Sundbull


Antal indlæg : 137
Join date : 04/02/10
Age : 40
Geografisk sted : Nyk. F.

Hund nummer 2 en realitet :) Empty
IndlægEmne: Bommelum   Hund nummer 2 en realitet :) EmptyTirs 23 Mar 2010, 11:05

Åh ja de kære hunde alias putteprinsesser. Det er jo på højde med at få baby i huset med sådan en lille hvalp og så skulle lære en "gammel" hund nye kunstner samtidig = ikke sove i sengen - det ville da selv gøre mig træt Sleep .

Astrid har jo, 7 år gammel, måtte trække samme lod som Abby, da jeg fik mig en sød kæreste i december, som ikke er til hunde i sengen.
De første par nætter kunne det godt ske, at hun hoppede op en gang el. to, men pga. hendes dårlige hofte så kunne hun ikke gøre det lydløst = snige sig op, så jeg opdagede det og kunne sætte hende ned igen.

Hun startede med at have hendes sækkeseng inde ved siden af min seng, så jeg kunne stikke hånden ned til hende når hun blev urolig, men nu sover hun inde i stuen, hvor hun lige kan skimte ind til soveværelset. Vi er nu nede på, at hun nu kun kommer ind én gang om natten, hvor jeg kan nøjes med at stikke hånden ned og nusse hende på hovedet og så daffer hun tilbage ind i sin seng i stuen igen.

Hjemme hos kæresten sover hun ude ved fyret i gangen sammen med hans Jack Russel Terrier Nanna og det går faktisk rigtig godt. Det er kun om morgenen i weekenderne (er kun hos kæresten i weekenden ellers er han hos mig) vi kan høre, at hun begynder og sidde at hyle lidt.

Så jeg må sige, at jeg er ovenud imponeret og STOLT at min lille putteprinsesse på nu snart 7½, at hun sådan har kunne lære nye vaner I love you cheers .
Tilbage til toppen Go down
http://www.fransk-bulldog.hjemme-sider.dk
SandraBP

SandraBP


Antal indlæg : 41
Join date : 15/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Vestsjælland

Hund nummer 2 en realitet :) Empty
IndlægEmne: åh, hvor jeg kender det...   Hund nummer 2 en realitet :) EmptyOns 24 Mar 2010, 19:55

Det er er rigtig hårdt at få en lille ny i huset.. Smile Men man bliver jo glad for dem selvom de ødelægger ens nattesøvn.. Laughing

Med hensyn til det med at sove i sengen, så har Albert sovet i sengen næsten altid, og Carlo kun kort, da vi besluttede os for at nu skulle det stoppe med alle de hundehår i sengen.. Det var bare for ulækkert, selvom det var rigtig hyggeligt at ligge og putte...

Det tog ca 4 dage, så havde Albert overraskende accepteret at han skulle sove på gulvet, men det tog lidt længere med Carlo.. Han sad i en uges tid og pev ved sengen kanten... Han hoppede nemlig ikke selv op i sengen... Men hold da op hvor var jeg mange gange ved at tage ham op så han kunne holde op, men vi var besluttet om at det skulle væres slut.. Surprised

NU nyder vi at se dem ligge og putte sammen om aftenen når vi går i sengen, MEN sofaen er stadig hyggested, man skal jo ikke tage det hele fra dem når de nu så gerne vil have den kontakt - og det er jo skide hyggeligt...

Tillykke med den lille ny.. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.bricksite.com/bulldogsac
Sponsoreret inhold





Hund nummer 2 en realitet :) Empty
IndlægEmne: Sv: Hund nummer 2 en realitet :)   Hund nummer 2 en realitet :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hund nummer 2 en realitet :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hund nummer 2
» Hvornår hund nummer 2
» hvad mon der sker nu ?
» Lidt om os.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DKK Franske Bulldogs :: Franske bulldogs :: Opdragelse-
Gå til: