DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvornår hund nummer 2

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Brian




Antal indlæg : 8
Join date : 02/04/10
Age : 50
Geografisk sted : Kerteminde

Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 EmptyTors 27 Maj 2010, 18:18

Hej ville lige høre nogle af jer rutinerede buller ejere hvornår at det passer med at få buller nummer 2 ?
Jeg havde selv i tankerne at når Sally er omkring 1 1/2 år kunne det være passende med en mere hvis det er men hvad synes i ?
Lad mig høre
Tilbage til toppen Go down
majabl

majabl


Antal indlæg : 133
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Horsens

Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 EmptyTors 27 Maj 2010, 21:03

Hej jeg har omkring 1 år mellem mine tæver og de har det fint sammen vi har 5 tæver sammen og der er sjældent ballade.
Tilbage til toppen Go down
http://www.greenhills-bulldogs.dk
Sundbull

Sundbull


Antal indlæg : 137
Join date : 04/02/10
Age : 40
Geografisk sted : Nyk. F.

Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 EmptyTors 27 Maj 2010, 21:35

Vi har haft nogle konflikter, da vi på et tidspunkt havde en hanhund fra januar og en tæve fra november samme år, men skal ikke kunne sige om det var pga. kønnene el. om det bare har været de to individer.

Men 1½ til 2 år imellem ville da ikke være tosset, hvis du ikke er vant til at have flere hunde på én gang, så har du gjort dit til at eliminere evt. konflikter/magtkampe.
Tilbage til toppen Go down
http://www.fransk-bulldog.hjemme-sider.dk
Brian




Antal indlæg : 8
Join date : 02/04/10
Age : 50
Geografisk sted : Kerteminde

Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 EmptyTors 27 Maj 2010, 21:44

Okay lyder godt for jeg vil gerne have en tæve mere ,så er det kun at overtale den bedre halvdel
Tilbage til toppen Go down
majabl

majabl


Antal indlæg : 133
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Horsens

Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 EmptyTors 27 Maj 2010, 22:15

Da vi fik vores nummer 2 var jeg slet ikke i tvivl om at jeg havde gjort det rigtige, de havde så meget fornøjelse af hinanden. Vi har lige fået en 9 ugers hvalp og vores 1 års tæve er så glad for hende de leger hele dagen sammen, så kan de gamle tæver få lidt fred..gg
Tilbage til toppen Go down
http://www.greenhills-bulldogs.dk
Sponsoreret inhold





Hvornår hund nummer 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår hund nummer 2   Hvornår hund nummer 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvornår hund nummer 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hund nummer 2
» Hund nummer 2 en realitet :)
» hvad mon der sker nu ?
» Lidt om os.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DKK Franske Bulldogs :: Franske bulldogs :: Min nye hvalp-
Gå til: