DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Lidt om os

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Majbrit

Majbrit

Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Gedved ved Horsens

Lidt om os Empty
IndlægEmne: Lidt om os   Lidt om os EmptyTors 04 Feb 2010, 23:48

Først tak fordi vi blev inviteret med i dette dejlige selskab.

jeg er en kvinde på 38 år bosat i Gedved ved Horsens sammen med min kommende mand, der hedder Bo, han er 42 år og arbejder på slagteriet i Gedved.
Jeg er sosu.ass og arbejdede på et genoptrænings-centrer men kom til skade med mit knæ og fik 6 operationer der ikk var vellykket, har for et ½ år siden fået et ny knæ og går nu til genoptræning 4 gange om ugen og håber på det bedste.. Jeg skal omskoles til lægesekretær her først på sommeren, og glæder mig rigtig meget til at komme igang igen efter 2½ år hjemme..

Vi har glæden af at have en super skøn smuk fawn farvet tæve, der er vores et og alt.. hun er en stor del af hele familien.. Vores nye projekt er at få en fransk mere og det skal være en han-hund så Trunte kan have noget godt selskab når jeg nu skal igang igen, har ikke samvittighed til at hun skal være alene, når hun har været så magelig at have mig hjemme..

Syntes det er dejligt med et sted hvor man kan søge hjælp, inspiration og ikke mindst hygge, så tak for det Surprised)
Tilbage til toppen Go down
Louise B
Admin
Louise B

Antal indlæg : 222
Geografisk sted : Hedensted

Lidt om os Empty
IndlægEmne: Velkommen   Lidt om os EmptyTors 04 Feb 2010, 23:50

Vi skal nok få det hyggeligt herinde...
Tilbage til toppen Go down
http://www.bryrupbulldogs.dk

Lidt om os