DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 tak for invitationen :)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Stine Rønnow

Stine Rønnow


Antal indlæg : 25
Join date : 09/02/10
Geografisk sted : Skovlunde

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: tak for invitationen :)   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 14:35

Hej alle.., såh blev der endelig tid til lidt fransk bulldogsnak igen.., har haft sat HG på standby, men trængte sådan til at sige hej og så at Louise havde inviteret mig herind cyclops Tak Louise...

Indie og Jeg har det begge godt.., Indie er nu 20 mdr gammel og vejer 14kg, han er stadig ligeså fjollet og nysgerrig som han hele tiden har været. Nu har han også fået en stor lækker have som han virkelig nyder 100%.
Det er ikke blevet til nogle udstillinger, da jeg har haft så travlt, blev alene, fik nyt job, flyttede hjem til mine forældre, fik ny kæreste, nyt job også flyttede Indie og jeg til skovlunde (her har vi det godt og her bliver vi Very Happy )
Regner med, at han skal til udstilling i løbet af det her år. men nu må vi se...

Hvordan har I det alle og jeres bullere??? nogen der har udvidet familien eller andet?

Kram fra Stine (fra Kalundborg) og Indiehund
Tilbage til toppen Go down
Louise B
Admin
Louise B


Antal indlæg : 222
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Hedensted

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: HEJ STINE   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 14:49

Nej hvor har jeg altså savnet dig !!! Hvor er det godt du har det godt igen...

bounce bounce bounce

Her går det godt - Øyja nyder livet som altid... Og mine piger er ved at blive store...

Jeg GLÆDER mig til at snakke bullersnak (og andet) med dig herinde flower flower
Tilbage til toppen Go down
http://www.bryrupbulldogs.dk
Stine Rønnow

Stine Rønnow


Antal indlæg : 25
Join date : 09/02/10
Geografisk sted : Skovlunde

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Ihhh du er sq skøn Louise!!!!   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 15:04

dejligt du tænkte på mig Very Happy TAK, så kan jeg sq følge lidt med igen.. hihi....
Hvor gamle er dine små piger blevet???

Smiler, jahh det er sq Indie, der holder mig oppe i denne Kedelige vintertid (og nu ogå jer!! Wink )
Pt. er Indie skidt, han har ændret adfærd fra i torsdags (ikke spist, drukket, gidet at være ude/ gå tur, vil ikke gå på trappereller hoppe ind i bilen- Så nu har vi lige været hos dyrlægen. Han har Aldrig fejlet noget før... Hun trykkede på ham, og synes hans ryg virkede lidt hævet, men ingen synlige tegn på at han havde ondt., han fik taget en blodprøve også fik han noget afslappende.. Får svar på blodprøven i morgen. Hun sagde at han sagtens kunne have overbelastet sig eller forstrukket noget. fik diætmad med hjem og det spiste han med velbehag, håber bare ikke det er noget alvorligt!!! Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Louise B
Admin
Louise B


Antal indlæg : 222
Join date : 04/02/10
Age : 45
Geografisk sted : Hedensted

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Stakkels Indie   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 15:10

Mon ikke han har forstrukket noget?? eller også er han bare vinterdeprimeret ligesom resten af os...

Jeg krydser fingre for ham Wink

Mine piger blev 10 mdr i går, så de er blevet de sjoveste skabninger at være sammen med. Tænk at man kan blive stolt og få tårer i øjnene når de små pus lige har lært at klappe... haha cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.bryrupbulldogs.dk
Sundbull

Sundbull


Antal indlæg : 137
Join date : 04/02/10
Age : 40
Geografisk sted : Nyk. F.

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Velkommen til Stine   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 15:18

Dejlig du kunne finde vej herind Smile . Men jeg skal lige have styr på Indie - hvad er det nu hans stamtavle navn er og hvem er han efter/ud af Embarassed ?
Tilbage til toppen Go down
http://www.fransk-bulldog.hjemme-sider.dk
Stine Rønnow

Stine Rønnow


Antal indlæg : 25
Join date : 09/02/10
Geografisk sted : Skovlunde

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Sv: tak for invitationen :)   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 15:26

Louise: haha' dejligt du er en stolt mor, det er flot de kan det allerede.., det er jo meget forskelligt hvor stor motorik de har i lige den alder. bare klø på, såhh skal du nok få lært dem en hel del Smile Skal de så snart starte i vuggestue??? Jeg har fået job i en integreret institution, så du spøger bare, hvis der på et tidspunkt er noget Wink (er jo også pædagog)

-Håber virkelig også på at han bare har forstrukket noget, han skreg op i morges da jeg skulle tørre hans poter af (jeg strejfede hans mave) men hun trykkede virkelig alle steder, hev ham i bagbenene, men der vare Intet tegn på, at der var noget i vejen med ham... Må bare vente...... gab

Winnie: hej Winnie, jamen han hedder Dauløkke's Jimon-Jaré (vi er venner på HG Wink )
Hvor bor du henne Winnie??? Har jo INGEN buller kompiser til Indie herinde..., en dvægpinser (vores venners hund) er ikke lige sagen (den fortsår ham ikke rigtigt.)
Tilbage til toppen Go down
Sundbull

Sundbull


Antal indlæg : 137
Join date : 04/02/10
Age : 40
Geografisk sted : Nyk. F.

tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Sv: tak for invitationen :)   tak for invitationen :) EmptyTirs 09 Feb 2010, 16:04

Aaah ja nu er jeg med Wink .

Jamen jeg bor i Nykøbing Falster med Astrid - det er jo en aaaanelse langt væk Cool .

Men min mor bor i Hvidovre med Ellie, så hun kunne da nok godt være interesseret i en legeaftale.
Tilbage til toppen Go down
http://www.fransk-bulldog.hjemme-sider.dk
Sponsoreret inhold





tak for invitationen :) Empty
IndlægEmne: Sv: tak for invitationen :)   tak for invitationen :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
tak for invitationen :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DKK Franske Bulldogs :: Præsentation :: Præsentation af nye brugere-
Gå til: