DKK Franske Bulldogs
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En lækker hvalp er på vej.

Go down 
ForfatterBesked
Berner




Antal indlæg : 1
Join date : 07/02/11
Age : 64
Geografisk sted : Gadbjerg- jylland

En lækker hvalp er på vej. Empty
IndlægEmne: En lækker hvalp er på vej.   En lækker hvalp er på vej. EmptyMan 07 Feb 2011, 13:43

Hej Alle

Jeg er ny på siden og i bulldogverdenen.

Vi/jeg får en fransk bulldog hvalp i Marts måned, jeg glæder mig helt vildt, har ønsket en i mindst 5 år, men manden var ikke lige med på ideen. Men nu har han endelig sagt ja, så der er bestilt en dejlig fawnbroget pige, som nu er 3 uger gammel.
De må først komme hjemmefra når de er 10 uger, så 23 marts flyver jeg og en veninde ned og henter hende. Jeg har tre tæver at vælge imellem, så håber på lidt hjælp til at finde den rigtige, når de lige bliver en uge eller 2 ældre.

Vi har i forvejen 4 Berner Sennen og opdrætter og udstiller disse dejlige hunde, selvfølgelig under DKK og bernerklubben. Så det er noget helt nyt og anderledes med en fransk. Jeg er meget spændt på om de er lige så nemme at opdrage som bernerne, som næsten opdrager sig selv. Samt hvad vores 13 måneder gamle bernerhvalp Emmi vil sige til sådan en lillesøster, hun synes små hunde er ufatteligt spændende.

MVH

Birte

www.tykhojetgaard.dk






www.tykhojetgaard.dk
Tilbage til toppen Go down
http://www.tykhojetgaard.dk
 
En lækker hvalp er på vej.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
DKK Franske Bulldogs :: Franske bulldogs :: Min nye hvalp-
Gå til: